door Johan » zo jun 06, 2004 2:29 pm
Bumper momenteel waarschijnlijk erg wit van spuitplamuur en/of grondlak. Breng binnenkort de auto ernaartoe voor kleurmatching (hopelijk deze week) .
Als dit dan klaar is kunnen de gaten erin. Dealer heeft ze niet meer liggen, dus dat gaat niet op. Ik zou met een kopietje erg gelukkig zijn.
Ik weet niet hoe groot de mal is, maar als dit A3 is, is het te kopieeren op A4, dan vergroot ik zelf wel weer naar A3.
Wat een gedoe door een verkeersdrempel
Johan