BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Turbo 200 pk op 18mpi Aug 3rd, 2003
  • Bruno V

    Turbo 200 pk op 18mpi Aug 3rd, 2003

    door Bruno V » ma maart 22, 2004 11:05 pm

    Gelezen op engelse BBS en op X-power :

    Binnenkort te krijg (lees: open your wallet) bij MS :
    Een turbocharger voor de 18i : Resultaat 200 pk.
    Wat met bedrijfzekerheid ?
    Wat met het prijskaartje ?
    Wat met VVC ? zeker al niet voor steptronic, wegens versnellingsbak beperkingen)
    Voor de rest zeer veel interesse.
    Qua dark side kan dit wel tellen denk ik !!!

    http://www.xpower-mg.com/forum/showthre ... eadid=8993

    ---------------------------Reply van Bruno V----------------------------

    Ondertussen weeral meer te weten gekomen over die turbo-mod van MS. De foto die MS post, is een foto van Rover-Mg zelf !!!!(shame on you !)
    Blijkbaar hebben ze al zelf geexperimenteerd met turbo aanjagers op een mpi.
    De modificatie zal echter niet voor Jan met de pet zijn, want buiten de turbo zelf zijn er o.a. nieuwe kleppen nodig. misschien zelfs veel meer. De koeling zou het grootste probleem zijn.
    Waarom men niet voor een kompressor kiest lijkt een raadsel , daar hier veel minder problemen komen kijken qua koeling en dergelijke.
    Op een VVC zou het denkelijk niet mogelijk zijn een turbo te plaatsen, wordt ongetwijfeld vervolgd...
    Maar MS is hier zeker niet de man die de pluimen op zijn hoed mag steken, hij is eerder diegene die aan de boel iets gaat verdienen.
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten