entree is denk ik 10 euro of minder. Ginder te betalen aan de kassa en natuurlijk
niet te reserveren he Sander(s).
Parkeergelegenheid is er met de massa, en de mayflowers rijden zaterdag een training en een qualify dacht ik en de wedstrijd is Zondag, echter als je de Belcar nadien ziet...Da's pas helemaal de moeite.
Het zou misschien leuk zijn als we ergens centraal samenkomen en gezamelijk afzakken naar Francorchamps, dan hebben we 2 vliegen in 1 klap (gezamelijk ritje en een leuke bestemming).
Wie echter niet zo lang wil wachten om het geweld aan het werk te zien kan op Zondag 25 April naar Zolder; Nog straffer als de Belcar (
http://belcar.autosport.be/main.awm ) zijn de worldseries (vergelijkbaar met F1) , en die rijden dan namelijk. Ik zal daar ook zeker aanwezig zijn (met stoppen voor in de oren). Voor zij die geen vrijkaarten hebben : Entree is 10 euro op Zondag