




lucas schreefColon...en deze is ook mooi
http://www.pipercams.co.uk/NewPiperWeb/redesign/news%20folder/Piper%20MGF_MGTF%20Exhausts.pdf

PatrickT schreefColoner zijn meer mensen die er intresse in hebben... dus public met die handel!
die handel:
jupilerman schreefColon
Hoi,
Ik heb de uitlaat gekocht bij AMT, duitsland. Beetje geklungelde website, en moeilijk te bereiken verkoper. Véél telefoneren en mailen. Ik vermoed dat eens je mailt met de opmerking dat je wil KOPEN het sneller gaat
http://www.amt-mg.com/
http://www.amt-mg.com/de/Preise_F.pdf
http://www.amt-mg.com/de/Preise_TF.pdf
Nadeel van de uitlaat: Hij is vrij groot en weegt dus iets meet dan de phoenix. Bij mij is ook de beugel die de uitlaat me de CAT verbindt afgebroken. Maar blijkt uit diverse posts, dat dit bij bijna alle After market uitlaten een probleem is.
Voordeel: hij heeft een TÜV keurattest. dwz, geen geklooi met vervangen van de uitlaat voor de jaarlijkse keuring. De cat er terug onder hangen is immers makkelijker.
Op de keuring valt een niet standaard uitlaat uiteraard op. Je schuift ze het attest onder de neus en de rest van je mods zien ze niet meer! Goud blinkt hé
groeten,
David
Et voilà, ik hoop dat ge door het bos de bomen nog ziet
deellink
http://www.mgfcar.de/auspuff/uebersicht.htm
hoofdpagina:
http://www.mgfcar.de/
deellinks
http://www.mgtf.be/MO_TU_EX_systems.html
http://www.mgtf.be/MO_TU_EX_main.html
hoofdpagina
http://www.mgtf.be/
deellink
http://www.roadstervision.de/tuning/spo ... empfer.htm
http://www.roadstervision.de/







Sander schreefColonBestaat AMT nog ? (en dan heb ik het niet over de website alleen)


ErikB schreefColon@jupilerman: bedankt voor de promotie. Vanaf nu behoor je tot het mgtf.be promoteam.![]()

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.