BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Katalysator MGF 75 LE
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Katalysator MGF 75 LE

    door lucas » do aug 24, 2006 4:08 pm

    Voor mijn F 75 LE (1999) heb ik via het internet een 2de handse katalysator gevonden bij autohandel Vermote te St Eloois Winkel (omgeving Kortrijk) voor 150 €.
    Is deze 2de handse katalysator (afkomstig van een MGF bouwjaar 1999) dezelfde uitvoering als deze van mijn F 75 LE ? M.a.w. volledig identiek en makkelijk te plaatsen zonder aanpassingen ?
    Kent iemand de autohandel Vermote ?
    Is dit een goede prijs ?
    Mvg
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do aug 24, 2006 5:24 pm

    De plaatsing is alleen een lastig karwei als de bouten erg verroest zijn wat meestal wel het geval is. Niet gedacht aan de cat-bypass? :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do aug 24, 2006 5:26 pm

    Ivan (Vanio) schreefColonDe plaatsing is alleen een lastig karwei als de bouten erg verroest zijn wat meestal wel het geval is. Niet gedacht aan de cat-bypass? :wink:


    Is de cat bypass wel toegelaten voor de autokeuring ?
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do aug 24, 2006 5:29 pm

    Denk van niet maar dan gooi ik tijdelijk de katalysator er weer onder , éénmaal de bouten losgeweest zijn is het een 'makkie' ( taalgebruik een beetje aanpassen voor de Ollanders :lol: ).
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » do aug 24, 2006 5:38 pm

    Ivan (Vanio) schreefColonDenk van niet maar dan gooi ik tijdelijk de katalysator er weer onder , éénmaal de bouten losgeweest zijn is het een 'makkie' ( taalgebruik een beetje aanpassen voor de Ollanders :lol: ).


    Wel, mijn kat .is reeds gedemonteerd (voor de o landers bedoel ik "is reeds verwijderd" :wink: ) De kat "rammelt" wel maar ik denk dat dit geen probleem gaat geven bij de autoschouwing.
    Zo'n bypass, een K&N filter en een 52 mm klep staat reeds een tijdje op mijn verlanglijstje. Den Bruno ga weer werk hebben en hij heeft t al zo druk :wink:
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten