

Ivan (Vanio) schreefColonDenk van niet maar dan gooi ik tijdelijk de katalysator er weer onder , éénmaal de bouten losgeweest zijn is het een 'makkie' ( taalgebruik een beetje aanpassen voor de Ollanders).
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.