Die ben ik nu dus aan het inrijden.
Ik ben er alvast goed mee begonnen door de Kempenrit mee te rijden.
Heeft iemand misschien nog tips ivm dit inrijden?
Ik let er nu extreem op dat ik wacht tot de olie 90 graden is om boven de 3000 toeren te gaan. Voor de rest vermijd ik vol door te trekken (tot max 4500 toeren). Ik probeer vooral veel te schakelen.
Thanks voor jullie advies!






