


Bruno schreefColonDe ruiten moeten iets hoger gesteld worden. Ook inspuiten van de deurrubbers met wat siliconensparay doet al veel goed.
Op zich dus een klein probleempje van 2X niks, met zeer vervelende gevolgen.
is nood. Kunnen we niet op een zaterdag b.v. volgende week langs komen zodat jullie er eens naar kunnen kijken. Bij onze garage zijn ze namelijk niet zo slim.

















Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.