Behoorlijke schade
Weet niet of ik nog naar Spa ga btw



TF 135 Elegance / Midget

@Erik; heb jij er nog liggen of ideen hier over ?



ErikB schreefColonEnkel licht beschadigde (onderaan) modelletjes....gratuit als je ze komt ophalen in de buurt van Antwerpen.

BTW, ik denk je vandaag nog gezien te hebben in SPA. Heb je een vriendin met een Xpower rugzak ? Ik zal in het gras op de helling langs het lange stuk na de 1e superbocht. Zag het pas toen je (als je het al was) 20 meter voorbij was Anders had ik wel even "ErikB!" geroepen
Ik heb ook nog een mooie Rode F gezien. Met eer Trophy lip EN een KH eronder. Hoe heb je je F daar gekregen ?
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.