


















Jupilerman schreefColonbeetje laat met de link hé gasten![]()
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=2900&start=15
alle gekheid op een stokje, die vents vind ik ook zeer leuk!



Thomas schreefColonDemor schreefColonDus dan komen we al op:
1x Middenconsole
1x center vent
2x outside vent
3x MG logo
2x windscreen vent
Wie doet er nog mee.
Voor de 2 x ouside vent bedoel je neem ik aan 1 set links en rechts?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.