Bij mij zijn ze alle twee agebroken, dus ik moet ff nieuwe halen..





Bruce schreefColonWeet iemand toevallig een part nummer voor de steunen van de achterbumper?
Bij mij zijn ze alle twee agebroken, dus ik moet ff nieuwe halen..


Ik heb deze geprobeerd te wisselen voor die twee RVS exemplaren
uit het doosje maar kreeg ze er niet uit en kreeg het idee dat het achter
de bumper aan het verdraaien was en heb ze daarna maar weer (deels)
vastgezet.


Bruce schreefColonThomas,
dat zijn inderdaad die bouten.. je kan er van binnen inderdaad niet bij..
Het is dus draaien.. en als je pech hebt heb je nieuwe steunen nodig..

Sander schreefColonDe mijne zat ook muur en muur vast, het steuntje was zelfs al krom aan het gaan. Inspuiten met WD40 en een lange tijd laten intrekken deed uiteindelijk wonderen.










Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.