BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
Kempenrit
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

Kempenrit

door Nem58 » wo aug 16, 2006 11:02 pm

Vraagje:

Tijdens mijn vakantie zou mijn vader ons aanmelden voor de kempenrit.
    Hij is dit echter vergeten, en nu is het te laat om het geld over te maken naar de girorekening van de organisatie. (geld moet overgemaakt worden van duitsland naar belgie).

Ik weet dat het geen probleem is later te komen, maar hoe laat komen de meeste mensen aan op het terrein waar verzameld wordt?

En hoe laat gaat de rit zelf van start?

(oh ja, en vertrekken er ook nog mensen uit de regio nijmegen /venlo? Zo ja, kunnen we misschien samen rijden?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van al deze vragen!

mvg Nem
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » wo aug 16, 2006 11:04 pm

Misschien had je beter even bij Evenementen kunnen kijken, daar staat alle informaitie. Er staat daar ook een topic van Thomas voor mensen die graag samen op willen rijden naar de Kempenrit.
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » wo aug 16, 2006 11:05 pm

Je kan dezelfde dag nog inschrijven op het terrein Alleen kan je je niet meer aanmelden voor het eten, dat moest voor de 13e besteld en betaald zijn. Vanuit Duitsland (en ook Nederland) geld overmaken lijkt mij een beetje kort dag. Dit is normaal iets van een week.

Zie ook opmerking MGF (je was me net voor)
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do aug 17, 2006 12:18 am

Ik woon in Boekel dat ligt bij Uden dus ik rij via Eindhoven, als jij uit Nijmegen komt zou je ook zo kunnen rijden.

En weer een reden om je woonplaats te vermelden in je profiel. :roll: :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

Re: Kempenrit

door ErikB » do aug 17, 2006 11:46 pm

Nem58 schreefColonIk weet dat het geen probleem is later te komen, maar hoe laat komen de meeste mensen aan op het terrein waar verzameld wordt?

En hoe laat gaat de rit zelf van start?

Tijdens de voorbije edities hebben we niet echt een trend kunnen vaststellen voor het tijdstip wanneer de mensen toekomen. We hebben al eens een jaar gehad dat het lang op zich liet wachten, tijdens een ander jaar was iedereen om 11u00 reeds ingeschreven... Hoe vorger je komt, hoe meer je ziet op de parking :wink:
    Ik geef altijd als leidraard 09u30 - 10u00 en vertrek voor 12u00.

hth,

Alvast tot zondag !!
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: Kempenrit

door Brooklands » vr aug 18, 2006 12:04 am

ErikB schreefColonAlvast tot zondag !!

Ook tot zondag. :)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr aug 18, 2006 12:06 am

Was jij vorig jaar eigenlijk ook aanwezig op de Kempenrit, Ad?

Ik meen me niet te herinneren dat ik jou gezien/gesproken heb? Weet iemand trouwens of Coen ook aanwezig zal zijn?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » vr aug 18, 2006 12:15 am

MGF schreefColonWas jij vorig jaar eigenlijk ook aanwezig op de Kempenrit, Ad?

Ik meen me niet te herinneren dat ik jou gezien/gesproken heb? Weet iemand trouwens of Coen ook aanwezig zal zijn?

Nee, ik ben er nog nooit geweest. Het zal dit jaar voor het eerst worden. Ik heb Coen al een tijdje niet meer gehoord. Waarschijnlijk op vakantie. Anders hadden we samen kunnen rijden. Nu gaan we zaterdag naar Mechelen en overnachten daar.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » za aug 19, 2006 11:55 pm

oké bedankt jongens!

ben er rond een uur of 10!! Tot morgen...
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1