Ook naar de MG’s gaan zien op Francorchamps.
Een mooi duel tussen ZR’s en TFjes met wisselende posities.
Nadien in de paddock kon ik zien dat bijna alle TFjes upgedate Fjes waren.
Ik denk dat MGRover , bij de introductie van de TF, aangedrongen heeft om andere bumpers en zijpanelen te monteren op de deelnemende Fjes.
De volgende races met Mini’s en Clio’s waren ook spannend.
Bij vergelijking van de snelste tijden waren de Clio’s het snelste en de MG’s tweede voor de Mini’s, die toch 200 pk aan boord hebben.
De topper was de Belcar met een grote verscheidenheid aan supercars: indrukwekkend.
Mijn voorkeur ging naar de Jaguar X-type Silhouette, prachtige wagen, mooi geluid.
We parkeerden dicht bij de omloop. . .