Ik zal maar de kop afsteken gezien de kill van vanmiddag.
Heb een Seat Leon Cupra R gekilled
He was NOT amused
Hij dacht me wel even bij te houden na het stoplicht, NOT!
Effe terug ook nog een MR-2 gekilled op de N11 bij Alphen.
Beide dak open en mopje ernaast. Fel geel bakkie.
Stoplicht groen, beide er als een gek vandoor! Na van hem te hebben gewonnen gaf hij me sportief een knikje. Hij en ik grijns op ons hoofd, de meiden beide nee schuddend..... kinderen
Toys for boys....
Iemand ook nog iets gekilled??




