Nadat een tijdje geleden mijn "aheum" dealer m´n auto had opgepompt (stond beetje scheef) tot de mijn aanbevolen 330mm, bleek dat mijn uitlaat tegen de bumper hing. ttz, de bovenkant v/h uitlaatsierstuk klemde tegen de bovenkant van de (binnenkant van de) bumper.
De uitlaat zit toch vast aan het koestwerk. Dus als je de hydragas bijpompt, komt toch het koestwerk verder omhoog. Dus de uitlaat gaat mee omhoog. Dit kan toch niets maken aan de positie van de uitlaat (die er al sinds 1999 onder hangt) in zijn gat (lees bumperopening)?
groetjes;
david



