




Bruno schreefColonMisschien een goed idee, maar om verwarring te vermijden zou ik dit projectje even in de ijskast steken, tot we de officiele polo's hebben, en dat is afgerond.
Dus laat ons met dit nog even wachten a.u.b.



Bruno schreefColonIk zal voor u, een officiele mgf.be- X-power grijzs met volcano-zwarte bedrukking reserveren, voorzien van ingenaaide vries-ellementen





Demor schreefColonOK € 50,- maar dan wil ik wel m'n logo 30x20 cm op de rug.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.