door wlevels » di jul 25, 2006 11:15 pm
Kheb hem uiteindelijk eraf gekregen. Kzal even wat uitleg geven voor als iemand nog eens een dergelijk probleem heeft.
Eerst vanmorgen nog zo'n speciale sleutel verkregen via Bollen Maastricht (vroegere Rover/MG dealer), hiermee eerst de voorste doppen losgedraaid (omdat ik dat niet vertrouwde hebben we dus alles losgedraaid), en bij de dop waar t om ging, linksachter, draaide hij weer door, en waren we weer even ver als dat we al waren (we hadden wel de rest alles los dus).
Uiteindelijk na een tijdje zijn we begonnen met 2 gasbranders, een grote om een dop te verwarmen, een heel kleintje om de bout in de velg te verwarmen. Flink verwarmt, daarna met een tang snel erop geslagen, laten afkoelen, en toen kwam hij eraf.
TIP VOOR ALLE LEZERS, JE WIELEN MONTEREN MET EEN MOMENTSLEUTEL EN DEZE INSTELLEN OP 120 NM!!!!(want dit wens ik niemand)
Bedankt voor enige tips uit eigen ervaring
Changes: 52 MM gasklep, MK2 console, TF conversie (koplampen en bumpers), K&N 57i Kit