




Rob Lobbes schreefColon...waarom is het dan alleen maar nat aan de passagierskant, het water zou dan toch ook naar de bestuurderskant toe moeten lopen......



Rob Lobbes schreefColonIk ga van het weekend wel eens lekker een beetje spelen met een tuinslang; eens kijken wanneer er waar water naar binnen komt.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.