Niet dat het slechts klinkt, integendeel zelfs, maar de 'reputatie' van de motoren in acht genomen, misschien toch iets om me zorgen over te maken ?
Motor heeft net de 20.000 km gepasseerd en de garagist wist me bij 14.000 km te vertellen dat ie nog steeds niet echt losgereden was (wagen heeft de eerste anderhalf jaar van z'n bestaan ook practisch stilgestaan). Heeft het geluid er misschien mee te maken dat alles nu pas loskomt
Verder heb ik ook de indruk dat de uitlaat bij een koude motor nogal rammelt als ik het gaspedaal loslaat. 't Is me nooit opgevallen of dit bij andere TF's ook het geval is.




