





Striker schreefColonMet een open filter icm goed hitteschild heb je 't beste van twee werelden: én extra vermogen én een fantastisch inductiegeluid (wat je bij een gesloten inductiesysteem nauwelijks hebt).


Johan schreefColonToen ik de F nog had zat daar eerst een K&N op, zeer tevreden. Alleen een vermogensdip rond 2500 RPM bij optrekken na stilstaan bij stoplichten.
Later de Twister geplaatst en de vermogensdip was weg. Ook een flink deel van het geluid was weg, maar dat werd opgevangen door een Daytona van MS.
Ik zou zelf weer een Twister (die tot 150 PK) nemen.
De slang can TB naar filterhuis kost ongeveer €30 als je bij de juiste onderdelen handel vraagt.
Johan

wlevels schreefColonIk weet het ook niet ik moet maar eens goed denken haha ik ga eens wat geluidssamples opzoeken met een K&N en kijken of er ook een geluidssample is met een Green dan.

Coen schreefColonVan de K&N staan er hier wel een paar op het forum, o.a. een van Pete. Sander is hier volgens mij de enige met een Green filter, deze kun je wel horen in een filmpje die ergens op het forum staat alleen heeft hij ook een andere uitlaat...

Jaded schreefColonCoen schreefColonVan de K&N staan er hier wel een paar op het forum, o.a. een van Pete. Sander is hier volgens mij de enige met een Green filter, deze kun je wel horen in een filmpje die ergens op het forum staat alleen heeft hij ook een andere uitlaat...
Ik vind dat geen enkel geluidsfragment op deze site op het echte geluid lijkt.
Over het algemeen komt dat omdat het geluid moeilijk op band te zetten is, vanwege omgevingsruis, opnamemethode en andere modificaties aan de wagen.
Althans dat is mijn ondervinding...


Coen schreefColonMocht je het betreffende topic wat ik bedoelde nog niet hebben gevonden, het is deze: http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopi ... hlight=k+n
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.