


Sander schreefColonIk wilde dit ooit ook maar toch een bedenking:
Je softtop is zwart, alles boven de deuren is nu als het ware zwart. Maakt het de F niet net speciaal dat de raamomlijsting zwart is ? Het is IMO één van de kenmerken van een F.
Bij nader inzien dus toch lekker zwart gelaten (mede op aanraden van de spuiter)

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.