


Sander schreefColonJe hebt er 2, voor de radiateur en één in het motor compartiment. Die in het motor compartiment moet je met warme dagen regelmatig horen (sensor zit "boven" het koelwater expansie vatje.
Die van de radiateur hoor je zelden omdat die stopt met draaien als het contact uit gaat. Controleer voor die van de radiateur of de zekeringen in het doosje onder de motorkap nog wel goed zijn.

wlevels schreefColonMijn vraag is: het is mij nooit opgevallen dat als ik uit de MG stapte dat de koeler van de motor aan het blazen was of iets dergelijks.

wlevels schreefColonMijn vraag is: het is mij nooit opgevallen dat als ik uit de MG stapte dat de koeler van de motor aan het blazen was of iets dergelijks.

MGF_TV schreefColonwlevels schreefColonMijn vraag is: het is mij nooit opgevallen dat als ik uit de MG stapte dat de koeler van de motor aan het blazen was of iets dergelijks.
Dat komt omdat je niet weet waar de gaaz zit



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.