BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
wilt iemand voor mij z'n tf koplampen eens controleren?
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

wilt iemand voor mij z'n tf koplampen eens controleren?

door wlevels » zo jun 25, 2006 4:30 pm

Ik heb weer eens zo'n "aparte" vraag 8)

Ik heb 2 MG TF koplampen (zijn losse koplampen, dus kunnen beide andere "versies" ofzo eventueel zijn), nou was ik ze eens aan het vergelijken, en zag ik toen ik naar die chromen/aluminium ringen keek die om de lampen heenzitten, dat deze bij de 2 koplampen "verschillen". Ik zie namelijk bij de ene koplamp dat die ringen echt zo die matte aluminium kleur hebben, bij de andere koplamp lijkt t meer een beetje te blinken, niet echt mat, maar meer een beetje "bekrast chroom".

Ik had er foto's van gemaakt maar dit zie je op de foto's niet (dat wil dus ook zeggen dat je er opzich niet echt veel van zal zien als je hem monteerd op een auto, maar toch wil ik het weten).

Bij deze dus de vraag, of eens iemand echt goed naar zijn TF koplampen wilt kijken, en eens wilt kijken of deze misschien verschillen per auto of per lamp zelfs, of die lamp(en) dus echt dat matte aluminiumkleur hebben, of dat ze meer de chroom-kant uitgaan.

(t kan natuurlijk ook gewoon zijn dat iemand aan die ene TF lamp heeft zitten poetsen ofzo, maar daarom deze vraag)

Alvast bedankt voor jullie moeite! 8)
    Laatst bijgewerkt door 1 op wlevels, in totaal 0 keer bewerkt.
    Changes: 52 MM gasklep, MK2 console, TF conversie (koplampen en bumpers), K&N 57i Kit
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

Re: wilt iemand voor mij z'n tf koplampen eens controleren?

door Coen » zo jun 25, 2006 4:45 pm

wlevels schreefColongoed naar zijn TF koplampen wilt kijken, en eens wilt kijken of deze misschien verschillen per persoon

Ik denk niet dat ze per persoon zullen verschillen, per auto daarintegen.... :lol:
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    CONTACTCOLON

Re: wilt iemand voor mij z'n tf koplampen eens controleren?

door wlevels » zo jun 25, 2006 4:50 pm

Coen schreefColonIk denk niet dat ze per persoon zullen verschillen, per auto daarintegen.... :lol:

Ok Ok wiseguy :oops: :roll: :lol:
    Changes: 52 MM gasklep, MK2 console, TF conversie (koplampen en bumpers), K&N 57i Kit
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » zo jun 25, 2006 5:25 pm

misschien is de ene gewoon wat matter/doffer geworden door veel gebruik?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    CONTACTCOLON

door wlevels » zo jun 25, 2006 6:32 pm

PatrickT schreefColonmisschien is de ene gewoon wat matter/doffer geworden door veel gebruik?

Ja maar van welk gebruik zou hij anders uit kunnen gaan zien dan, het is de ring die afgeschermd zit doormiddel van de koplamp-kap en de lamp zelf komt er niet aan/schijnt er niet op. Dus er zou helemaal niks mee kunnen gebeuren
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1