In vlammen opgegaan bij een brand in een spuiterij een paar dagen geleden.
Zie ook dit topic: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?11,2217575,page=1





Coen schreefColonDat ziet er niet zo leuk uit. Als die bij de spuiter staat was het misschien alwel een schade F'je.
Sander schreefColonDe wagen heeft op de flank rechts achter ook een deuk.... Misschien dat hij er daarvoor stond


Bruce schreefColonZijn er nog onderdelen die te gebruiken zijn, of is dat allemaal veel te heet geworden?

ErikB schreefColonBruce schreefColonZijn er nog onderdelen die te gebruiken zijn, of is dat allemaal veel te heet geworden?
We zitten volop in het BBQ seizoen....
Aan de eigenaar van deze F: vreselijk als je zoiets moet meemaken. 'k Hoop datalles in orde is met de verzekering zodat je snel weer van het cabrio-weer kan genieten.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.