BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Mooie route?
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

Mooie route?

door PatrickT » zo jun 25, 2006 12:19 pm

Hallo,

Als ik deze zomer in spanje zit willen mijn ouders een keer een mooie route rijden met de F. Het liefst naar het zuiden van frankrijk. Zijn er misschien betstaande routes die gereden kunnen worden? en heeft er hier iemand ervaring mee?

Groeten,
    Patrick.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo jun 25, 2006 1:36 pm

De enige routes die ik daar ken zijn de tour de France ritten, die zouden ze door de bergen kunnen rijden?
    Daar komt een F ook echt goed tot zijn recht, en de ritten zijn vast nog wel ergens op internet te vinden....
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » zo jun 25, 2006 9:36 pm

Ach frankrijk is een groot land, er zijn dus vele wegen om van A naar B te komen, liefst doe ik dat buiten frankrijk om.... 8)

Als ze langs de oostgrens rijden, door de Vogezen, route Napoleon. om zo maar wat in de groep te gooien.

Doorgaande wegen buiten de peage om zijn goed te rijden, mits niet te veel ollanders met sleurhut en franse boeren met trekker. reken op een gemiddelde snelheid van 50 in't uur. Niet snel maar je ziet veel moois aan je voorbij komen
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1