Zondag avond voor het eerst een stuk met de wagen gereden en wat ontdek ik tot mijn schrik terwijl ik voor een stoplicht stil sta? De geur van verbrande remblokken! Ik uit de auto en de rechterachterrem is bloedheet en staat te roken als een schoorsteen!
ik heb em laten afkoelen en ben voorzichtig naar huis gereden (nog maar een klein stukje) Daar aangekomen was de temperatuur alweer aardig op gelopen.
Op maandag is de TF met een auto ambulance opgehaald en bij de garage afgeleverd. Aan het eind van de middagkreeg ik een telefoontje van de garage dat ze niets mis hadden kunnen vinden aan het remsysteem... en ook geen bewijs voor oververhitting! Het kwam er dus op neer dat ik het me had verbeeld en dat de garage niets mis had gedaan tijdens het reinigen en wisselen.
Een dag later krijg ik een telefoontje van de hoofdmonteur (eerste dag niet aanwezig) met de vraag of ik toch nog even terug wil komen omdat het ook een probleem kan zijn in de hoofdremcylinder door het warmlopen....
Hebben jullie een idee over de logica achter dit verhaal? Ik ben overigens nog niet terug geweest met de auto en ik heb nu absoluut geen problemen meer (Gisteren nog in Wierden geweest 300km, geen probleem. Coen, heb je me niet gespot?
Grt
Pete



