Ik heb een klein probleempje, bij de aanschaf van mij fje merkte ik meteen op dat de sleutel van de slotbouten niet bij de auto zaten, de dealer zei toen tegen mij dat deze vanaf de fabriek gemonteerd waren en deze lopers gewoon besteld konden worden op basis van het chasinummer van de auto....helaas pindakaas
Heeft iemand hier ervaring mee waar ik die letter kan vinden...misschine dat ik even langs pearl langs moet...
Alvast bedankt
Gr Ronald





