door Sander » di jun 20, 2006 8:10 pm
Je kunt je gewone gordels laten zitten voor de keur. De 4-punts gordels kun je monteren aan rolbeugels die je bij Mike satur kunt bestellen. Op speciaal verzoek levert hij deze met ogen waar je de schouder stukken aan vast kan zetten.
Voor op de openbare weg is dit trouwens flink waardeloos, als je geen trackdays rijd zou ik het je niet aanraden.
Building >200BHP K-series