Vorige week vrijdag was mijn TF voor een beurt naar de dealer in Eindhoven. Toen ik 'em ging hale kreeg ik het volgende van de monteur te horen "Ja, ik zag dat u een sportfilter hebt, dus ik heb de klep in uitlaat maar los gegooid... dan komt er rook uit beide uitlaten, dat ziet er toch sportiever uit"
Dus ik denk "......
Het antwoord is "Ja" het scheeld zeker, maar vandaag heb ik het toch terug laten zetten. Wat je krijgt is een zeer aanwezige BROM van zo'n 20 a 30 Hz, best leuk als je laagtoerig door de stad gaat, maar ik vond het te vermoeiend als die steeds aanwezig is, het is een frequentie die dwars door je heen gaat... niet fijn.
Oplossing zal dus toch een schakelaar moeten zijn... lekker brommen als je dat wil, maar rust als je een eind moet rijden...
Is deze ervaring er ook met een F.... aangezien die helemaal geen klep heeft....? Is het verder dezelfde uitlaat?
Grt
Peter




