ik heb vandaag mijn eerste flyer voor de kempenrit uitgegeven aan een MGTF 80th LE.
Hij stond naast mij geparkeerd bij het winkelcentrum ( auto is voor mij wel bekend )
Zo! Ik heb mijn steentje ook weer bij gedragen



PatrickT schreefColonZo! Ik heb mijn steentje ook weer bij gedragen


PatrickT schreefColonDe volgende keer noteer/fotografeer ik het kenteken voor je. Het LE nummer word lastig. aangezien ik hem niet vaak in het "wild" tegen kom. zie hem altijd maar op de oprit staan![]()


MGF schreefColonBij ons in de buurt staat ook een 80th, ik zal het nummer n's proberen te noteren (en het kenteken natuurlijk)

PatrickT schreefColonBrooklands, hier is de beloofde foto
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.