Het eerste stuk van mijn downpipe lijkt nu muurvast te zitten. Iig ook geen onnodige druk meer op mijn spruitstuk (dus ook niet als je ergens op rijd) en een rammeltje (kennelijk flexipipe) minder op een bepaald toerental. Ook kwam ik er achter dat een van de hitteschildjes tegen mijn spruitstuk aan zat te schuren. Een rammeltje wat ik nooit echt kon vinden omdat het geluid niet altijd optrad minder
Al met al vond ik het een waardevolle mod gezien de prijs van €15,- bij de dealer. Ook is vanaf een bepaald bouwjaar deze beugel fabrieks af gemonteerd. Ik vond het een leuke mod om te plaatsen maar 1x is voorlopig voldoende







