Gister een taxateur langsgeweest voor de schade aan mijn achterkant (iemand wou met zijn golf gti'tje een smart van mijn Fje maken), blijkt die taxateur zelf een MG te hebben


wlevels schreefColonblijkt die taxateur zelf een MG te hebben
wlevels schreefColonheb dus ook geen cent meer gekregen dan dat de schade waard was

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.