door ErikB » zo mei 16, 2004 1:02 am
Motivatie ? Persoonlijke voorkeur of omdat het niet "orgineel" is ?
Je hebt het toch over zetels met crème + zwart hé ?
Een 'no go' omdat het naar mijn mening twee verschillende stijlen zijn.... die je dus best niet mengt. Zoiets als een platinum F met beige interieur, dat doe je eigenlijk niet (sorry voor die enkeling die het toch heeft gekozen).
Crème is klassiek, stijlvol, classy zeker bij een donkere kleur.
Zwart en andere kleuren zijn dan weer een stuk sportiever
Beiden te samen zijn vis noch vlees.... IMHO
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)