











Bruce schreefColonZiet er allemaal wat klein uit.. ik wil groter, voor achter mijn 18" spinners...
Oeps trek ik de boel weer bijna off topic..
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik de maat van de schijven heel belangrijk vind, ik vind het niet mooi om door een wiel heen te kunnen kijken, zeker niet bij een sportauto.
Je kent het wel, 18" velgen onder een oud golfje met trommel remmen achter, dat vind ik er echt niet uit zien... heel jammer..
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.