

Bruno schreefColonWel Jarno, geef mijn F eens de TF160 velgen in het anthracite bv....



Bruce schreefColonOe, Bruno zijn velgjes gaan er mooi onder staan..
(jammer, ik had gehoopt ze over te kunnen nemen)
--------------------------------
Nee, bij nader inzien vind ik het toch niet mooi(er) maar ik weet het bij mijn F ook niet meer zeker.. die Cup velgen maken het moeilijk, die zijn gewoon veel te mooi..
Bruno ik zou het toch niet doen als ik u was... denk ik





Coen schreefColonHij ziet er zo al een stukje beschaafder uit dan in die Trophy kleur. Welke tutorial heb je voor het inkleuren van een auto gebruikt?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.