Prijskaartje: 170 EUR voor setje remblokken voor achteraan.
Stel dat er nog montage bij zou komen, dan ben je vlotjes 250 EUR kwijt



??




Bruce schreefColonOoo zijn het misschien vrouwen remblokjes, asbest vrij en niet op dieren getest??

Demor schreefColonBruce schreefColonOoo zijn het misschien vrouwen remblokjes, asbest vrij en niet op dieren getest??
![]()
Ja, en in geinige kleurtjes te krijgen.

Bruce schreefColonDemor schreefColonBruce schreefColonOoo zijn het misschien vrouwen remblokjes, asbest vrij en niet op dieren getest??
![]()
Ja, en in geinige kleurtjes te krijgen.
Kleurtje en geurtje.. hard remmen en je F-je ruikt naar roosjes..
Heren van SP, gat in de markt..
Ik weet waar je een paar Roze remblokjes kan verkopen..

ErikB schreefColonBruce schreefColonDemor schreefColonBruce schreefColonOoo zijn het misschien vrouwen remblokjes, asbest vrij en niet op dieren getest??
![]()
Ja, en in geinige kleurtjes te krijgen.
Kleurtje en geurtje.. hard remmen en je F-je ruikt naar roosjes..
Heren van SP, gat in de markt..
Ik weet waar je een paar Roze remblokjes kan verkopen..
Sorry Bruce... 't zijn gouden blokjes, geen roze

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.