BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
softtop sluit niet goed aan / af ...
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

softtop sluit niet goed aan / af ...

door Nem58 » ma mei 29, 2006 11:33 am

Sinds ik mijn auto vorige week weer uit de garage heb, sluit mijn softop niet meer goed aan. Mijn auto is gespoten en daarvoor hebben ze mijn ramen, handgrepen etc gedemonteerd.

Ik weet dat de rubbers die aan mijn softtop zitten niet goed meer zitten maar dit was voorheen geen probleem. Nu komt mijn raam over de softtop heen wanneer ik mijn deur dichtsla. Hierdoor ontstaat een kier van een paar milimeter waardoor heel veel water binnenkomt als het regent. Als ik mijn raam dan open en dichtdoe sluit hij wel weer mooi aan... en is er geen kier meer. Kan ik het raam misschien verstellen en is er een mogelijkheid om mijn rubbers van de softop te vervangen?

Hoop dat het een beetje duidelijk is, voor de zekerheid heb ik een foto bijgevoegd:

http://img502.imageshack.us/img502/6255/pict00044bt.jpg

Alvast bedankt, nem 58
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » ma mei 29, 2006 3:49 pm

Dan moet je de ramen even goed afstellen. Check PM
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102

door Nem58 » ma mei 29, 2006 6:15 pm

oké bedankt, heb je ondertussen een mailtje gestuurd!
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102

door Nem58 » za jun 03, 2006 12:09 pm

Wat een handig forum is dit toch!
    Dankzij een duidelijke handleiding ben ik er in geslaagd om de ramen te stellen. Ook heb ik de rubbers maar gelijk vervangen, en nu is mijn auto gelukkig weer helemaal droog! ... moet ook wel want het ziet er naar uit dat het niet meer op houdt met regenen.

Toch ga ik mijn droge F vieren met een gezellig ritje naar het drielandenpunt in Vaals. Wie weet breekt de zon toch nog een beetje door en kan de kap er nog even af!

Bedankt Demor,

grtz Nem
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » za jun 03, 2006 1:41 pm

Regen? Het is hier eindelijk weer hartstikke mooi weer. :o
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za jun 03, 2006 1:43 pm

Inderdaad, hier is het droog en zonnig. :)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

door Gauke » za jun 03, 2006 5:51 pm

vandaag lekker rongerden, kapje open, wil vanavond nog even weg maar er komt steeds meer bewolking, even duimen dan maar, misschien blijft het droog. :D
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za jun 03, 2006 6:20 pm

Volgens het weer bericht blijft het droog tot vrijdag..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1