


Sander schreefColonMisschien kom je er met een schema uit ?
http://www.mgfcar.de/schedules/index.htm
(De zekeringen voor de power-windows zitten onder de voorkap niet onder het stuur)


Sander schreefColonJe kunt het beste de schakelaars er uittrekken. Daar moet je op 2 posities 12V meten met het contact aan en licht uit (pak de sigaretten aansteker als massapunt, natuurlijk nadat je de werking hiervan hebt gecontroleerd.)
Aangezien je 2 defecte ramen hebt zal je hier wel géén 12V meten.
Meet dan of je wel 12V voor het Window relais hebt (en niet erna).
Meet daarna of je 12V hebt over de spoel van het window-relais.
...
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.