Vroeg me af of iemand er bekend mee is, en of het goed spul is.
Dus als ik het goed begrijp, zou ik eerst de cleaner moeten gebruiken door hem met een dunne laag in te sprayen. 3min in laten trekken en dan afspoelen met water.
En daarna de hood impregnator oplossen in 2,5 liter water. en met een spons aanbrengen en op laten drogen?
Vraag me af of hij daar schoon van word? Dus opmerkingen zijn welkom. ben zuinig op m'n sofftop! maar hij moet nu echt een keer gereinigd worden.
Grt,
Patrick





