ik heb alles perfect volgens instructies gedaan. heb alles 10x nagelopen. bij contact piept hij dan ook 2x (soms 3 keer)
Maar als ik dan de vlotter met een schroevendraaien naar benden duw slaat hij niet aan.
ook met laag niveau het contact aanzetten piep hij gewoon vrolijk 2x (of 3 dus) alsof er niks aan de hand is.
zoals ik al zei kan er gewoon niks fout zitten, aangezien alles voor zich spreekt.
Er zijn in mijn ogen dus 2 mogenlijkheden.
Of de sensor in het tankje is defect.
Of de "Sensor ECU" is defect.
als er nog andere opties zijn hoor ik het graag, ben er in ieder geval niet zo blij mee
Groeten,
Patrick


