





Coen schreefColonDat is wel heel apart, hoe maak je zoiets? Is dat gewoon hand schilderwerk?


Cédric schreefColonIk hou zeker het originele kleur aangezien het een Brooklands is. Voor een ander kleur mag je wel een stuk meer rekenen als je het goed wil doen tenminste. Dus interieur er compleet uit enz. Was dat eerst van plan, in het Trophy geel spuiten en trophy 160 motor monteren (weet eentje liggen) Maar dat idee is ondertussen opgeborgen.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.