BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
Electrisch bediening zijruit passagierszijde
  • Haarlem
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo mei 07, 2006 5:55 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Electrisch bediening zijruit passagierszijde

    door Haarlem » zo mei 07, 2006 5:57 pm

    Beste allemaal,

    Sinds kort ben ik in het gelukkige bezit van een MGF (april '97).
    Helaas heeft de electrische bediening van het zijruit aan de passagierszijde het begeven. Onderzoek bij de garage heeft uitgewezen dat de motor in de zijportier defect is. Dit motortje is niet los leverbaar, maar maakt onderdeel uit van een totale mechaniek, die dus in zijn totaliteit vervangen moet worden. In totaal zouden de kosten van dit onderdeel uitkomen op euro 260,- exclusief btw, een kostbare aangelegenheid dus. Ik vraag me nu af of er anderen zijn die bekend zijn met dit probleem. Dient de gehele mechaniek te worden vervangen of is dit motortje bijvoorbeeld ook los te verkrijgen op de 2e handsmarkt. (ik heb al gekeken op de diverse onderdelen sites, maar heb nog niets kunnen vinden)

    Alvast vriendelijk bedankt,
    Chris
  • Cédric
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON zo apr 09, 2006 5:26 pm
    WoonplaatsCOLON Zedelgem [B]

    door Cédric » zo mei 07, 2006 7:04 pm

    Wees welgekomen en proficiat met je aankoop!
    Voor het motortje ga je best eens kijken bij een autoafbraak daar vind je vast en zeker het motortje! Denk dat het rond de €60 zal zijn! Niet zo heel ver van waar ik woon ga ik geregeld om onderdelen, daar hebben ze er minimum 4 liggen.
    MGF
    Brooklands
  • Haarlem
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo mei 07, 2006 5:55 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Haarlem » zo mei 07, 2006 10:18 pm

    Hartelijk dank!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo mei 07, 2006 10:20 pm

    Heel misschien heeft het schadevoertuig die ik in de te koop sectie heb neergezet nog wel een dergelijke motor voor de ramen.

    Deze dus: http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=2310
    Lotus Elise S2 111s
  • Haarlem
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo mei 07, 2006 5:55 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Haarlem » zo mei 07, 2006 10:35 pm

    Dat zou heel prettig zijn!

    Als je voor me zou kunnen kijken, heel graag.

    Heeft geen haast, het rechterraam gebruik ik toch bijna niet.

    Alvast bedankt

    Chris
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma mei 08, 2006 12:15 am

    Ik denk dat Coen bedoelt dat je zelf even moet informeren, het is immers niet zijn F die in onderdelen te koop staat ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma mei 08, 2006 10:57 am

    Dat heeft Sander helemaal goed, die F is niet van mij zelf. Zo nu en dan post ik in de te koop sectie wat ik te koop vind op Marktplaats en wat mij nuttig lijkt voor de medeforummers.

    (ik wil er best even achteraan gaan hoor als je dat wil ;))
    Lotus Elise S2 111s
  • Haarlem
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo mei 07, 2006 5:55 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door Haarlem » ma mei 08, 2006 12:13 pm

    Ik heb je antwoord even te snel gelezen.

    Ik ga er zelf wel even achter aan :-)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma mei 08, 2006 12:57 pm

    Haarlem schreefColonIk heb je antwoord even te snel gelezen.

    Ik ga er zelf wel even achter aan :-)


    Dat mag ook. :)
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten