De foto is niet zo duidelijk, maar er staat:
NL 030
Ik vraag mij al of dit een aparte betekenis heeft.






Als het een plaatje is, heb je al geprobeerd hem een kwart slag te draaien? spring hij dan omhoog en wordt het een turbo boost knop? net als in nightrider?




Historie
De eerste MGF is op 4 april 1996 officieel overhandigd bij Auto Geba in Vries aan Betty Bleeker, onze voormalige register beheerdster. Vanaf die datum zijn de F-jes mondjesmaat in ons land afgeleverd, de eerste honderd daarvan zijn voorzien van een nummer op het dashboard. Inmiddels is de laatste F verkocht en rijden er sinds 2002 TF-jes op onze wegen. Dit nieuwe type wat wel erg veel op de F lijkt is in 2002 gekozen tot cabrio van het jaar en kreeg in 2003 de titel mooiste cabrio van de wereld toebedeeld. Op 7 april 2005 is helaas wegens het faillisement van MG-Rover de laatste MGTF van de band gerold.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.