Na enig zoek werk op de diverse sites, vond ik een "oplossing" om de storing te voorkomen d.m.v. loskoppelen accu, stekkers onder stoelen los en vast maken etc. etc.
Het probleem leek verholpen, maar.......
Nu als ik +/- 150 Km gereden heb is het euvel terug, het kreng gaat weer branden. Zet je de motor af en start je weer is het lampje weer uit. Ga je weer een flink stuk rijden is het probleem er weer
Heeft er iemand nog een andere oplossing?




