Nog iemand ervaring mee? Goede raad is altijd welkom!

Sander schreefColonLeen een kat van iemand die hem op zolder heeft liggen. Je kan ook je F aan de T4 hangen ? rammelt de kat als je er op slaat ?

Ivan (Vanio) schreefColonSander schreefColonLeen een kat van iemand die hem op zolder heeft liggen. Je kan ook je F aan de T4 hangen ? rammelt de kat als je er op slaat ?
Hij is in het voorjaar aan de t4 geweest maar dat wil misschien niks zeggen?




Jean schreefColonIk ben benieuwd. Ik breng de mijne zaterdag naar de garage en dan blijft hij daar tot maandag slapen. Dan beginnen ze eerst met de distributieriemen te vervangen en een grote beurt. Daarna nog de APK. Ze wisten niet of ze dit op een maandag kunnen halen. Ze beginnen volgens mij pas om 9:30 op maandag.Ze moeten zeker nog bij komen van het weekend, al lijken ze me daar niet meer de figuren voor (gezien de leeftijd).
Hopelijk kom ik er wel doorheen. Met mijn nieuwe koplamp zit het in iedergeval goed.




Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.