






Remieme schreefColonBruce schreefColonIk heb net nog ff goed gekeken, maar het lampje knippert toch nietsorry..
Je hebt toch niet in hetzelfde ritme met je ogen geknipperd hè Bruce.
Lampje aan, ogen dicht![]()


Bruno schreefColonAls de staronderbreking gedeactiveerd wordt, door de remote, moet het knipperen stoppen.
(BTW, voor de Hollanders : In het "vlaams" is aardig niet hetzelfde als lief, maar heeft het als betekenis, vreemd, in deze context)
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.