Het lijkt er op dat de plaat vies is geweest bij het spuiten. Ik zou de blaas er af peuteren tot op het zichtbare deel. Dan weet je iig zeker dat ze hem opnieuw moeten spuiten bij MGR.



Bruno schreefColonOp foto 1, is er toch duidelijk een vorm van schuren, anders is deze roest niet te verklaren.
Ben je zeker dat op foto 2, de zogenaamde bel, los zit ? Is dit niet een ophoping van verf; een loper dus ?
TF 135 Elegance / Midget

TF 135 Elegance / MidgetGebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.