



Coen schreefColonIk dacht dat een imitatie hardtop vaak zwarte hemelbekleding heeft. De originele heeft altijd een beige kleur.
Vergeet niet dat een F niet standaard is uitgerust met een hardtopvoorbereidingskit. Kijk maar eens of je het knopje hebt wat op de foto staat. Dit is namelijk voor de achterruitverwarming.



Kasper schreefColonWaar is trouwens die hardtop met glazen dak gebleven? Nooit meer iets van gehoord.
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.