De roest zit aan de passagier zijde onder de 'motorkap' (volgens MGR), de voorste klep dus.
Om precies te zijn: op het uiteinde van de 'goot' die moet voorkomen dat regenwater onder de klep terecht kan komen.
Daarnaast zit er (ook aan passagiers zijde) in de 'binnenhoek' van de bumper, net onder de mistlamp een 'blaasje'. Lijkt er dus op dat de lak loskomt. Dit is geen grote plek, maar ik vind het geen prettig idee, straks bladdert de verf van mijn bumper.
Nu weet ik dat ik hiermee naar de dealer kan en dat het herstelt wordt.
Alleen snap ik niet hoe dit kan ontstaan:
- De auto is pas 6,5 maand jong.
- Aan de binnenkant van de klep is niets te zien van een schuurplek ofzo, ook geen lichte roest-zweem. De klep en de plek lijken elkaar dus niet te raken. Dat laatste zou voor mij de oorzaak kunnen zijn, iets anders kan ik niet bedenken.
Iemand van jullie enig idee ?
Overigens heb ik wel foto's, maar het lukt me niet om die bij dit bericht te plaatsen.

TF 135 Elegance / Midget



