


MGF schreefColonZoals beloofd hier het filmpje van onze MGF op Zandvoort, Het filmpje duurt o.g.v. 6 min.

Een Fiat die je voorbij ging?




ErikB schreefColonKnap filmpje.
'k Weet dat het uiteraard geen wedstrijd is en ik ken de anderen niet, maar het verraste me toch dat die MGB's zo vlotjes reden en de F niet superieur was.
Maar inderdaad, op de rechte lijn, mist de F wat adem, en dat ligt zeker niet aan de "piloot".
misschien volgende keer inderdaad eens een dyno-meet, just for sure !
Coen schreefColonErikB schreefColonKnap filmpje.
'k Weet dat het uiteraard geen wedstrijd is en ik ken de anderen niet, maar het verraste me toch dat die MGB's zo vlotjes reden en de F niet superieur was.
Misschien eens een dyno meting? Misschien zit er wel een 1.6 in
Mooi filmpje! Wat me opviel, is dat de olietemperatuur best laag bleef, zeker voor op het circuit. Volgens mij onder de 130°C.


Jarno,neem je je camera mee naar de darkside workshop??
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.