Zo kun je ook goed zien dat de banden goed opwarmen.






Bruce schreefColonOf zou het de stralings warmte van de remmen kunnen zijn?


Sander schreefColonBruce schreefColonOf zou het de stralings warmte van de remmen kunnen zijn?
Enerzijds is het de hitte van de schijven die de velg in trekt (niet echt straling) anderzijds is het de wrijving met het wegdek. Het koelen van de schijven is een belangrijke taak van de (lichtmetalen) velg.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.